Brza i sigurna dostava Zero Energy
Dostava
Dostava i plaćanje se vrši posredstvom kurirske službe od 1-5 dana
Nakon potvrđene porudžbine kontaktiraće Vas naša korisnička podrška, radi potvrde i provere svih podataka ili ćemo Vam poslati e-mail kada pošiljka krene na dostavu. Od tog trenutka rok isporuke je 1-5 radna dana,osim ukoliko je za određene proizvode navedeno drugačije zbog procesa izrade proizvoda.
Sve proizvode dostavljamo kurirskom službom . Pored imena i adrese, neophodno je da ostavite broj telefona, kako bi kurir mogao da Vas kontaktira prilikom isporuke. Kuriska služba vrši isporuku proizvoda od 8 do 16h, radnim danima (upišite adresu za dostavu na kojoj ćete biti u tom periodu). Subotom i nedeljom nije moguće preuzimanje pošiljaka.
Cena dostave za sve porudžbine je 450 din, bez obzira na broj poručenih proizvoda, dok je BESPLATNA DOSTAVA za sve porudžbine proizvoda u vrednosti preko 1.000 dinara!
*Napomena: Prilikom specijalnih Akcija, granica za Besplatnu Dostavu može biti i niža.
Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja, preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.
Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
Plaćanje
Plaćanja se vrše pouzećem,platnim karticama i uplatom na račun.
Na Zero Energy mogućnosti za kupovinu su višestruke. Naš cilj je da korisnicima obezbedimo sigurnu kupovinu i olakšamo pristup kupovini i postupak maksimalno.
Plaćanje se može izvršiti pouzećem,kada pošta donese odabrani proizvod,pre toga ćete znati ukupnu cenu proizvoda.
Drugi način je platnim karticama,Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Amex ili Maestro,Visa Secure i Dina platnom karticom. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.
Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu banke.
Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. Važno je napomenuti da je ovo najsigurniji vid plaćanja.
*Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju.
VIRMANSKO PLAĆANJE
Sve proizvode poručene na marketnanetu.rs sajtu ili telefonom, možete platiti virmanskom uplatom na račun
Potrebno je samo da prilikom naručivanja robe naglasite da plaćanje želite da izvršite virmanom i dobićete povratni e-mail sa predračunom i svim potrebnim informacijama. Nakon evidentiranja uplate poručenu robu šaljemo na navedenu adresu. Važno je da navedete naziv proizvoda kao svrhu uplate i vaše podatke. Nakon proknjižene uplate proizvod će biti spreman za preuzimanje kurirske službe.
Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti RSD. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.
Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko Zero Energy internet prodavnice mora ispunjavati sledeće uslove:
- Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini.
- Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.
Prilikom poručivanja na sajtu, odaberite plaćanje na račun u banci i potvrdite porudžbinu. Na Vašu e-mail adresu će stići primer uplatnice na osnovu koje vršite uplatu.
Možete uplatiti putem Vaše mobilne/ebanking aplikacije ili u bilo kojoj pošti ili banci, na račun firme.
Nakon primljene uplate, porudžbina se šalje (bez otkupa).
Ukoliko želite kupovinu za firmu kontaktirajte nas na
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se kurs Centralne Evrposke Banke. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.
Vraćanje proizvoda
Kupac u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ima pravo da u roku od 14 dana od prijema proizvoda, odustane od kupovine/narudžbine, uz dopis kompaniji, bez navođenja razloga svoje odluke. Obaveštenje o odustanku od kupovine, kupac može poslati kompaniji u vidu obrazca, (potrebno je da nas obavestite o odustanku na email adresu, obrazac dostavljamo na email kupca) ili uz jasnu izjavu koju pošalje na , kojom se potvrđuje da odustaje od kupovine.
Troškovi vraćanja robe prilikom odustanka od ugovora o kupovini, padaju na teret potrošača/kupca. Trošak vraćanja se obračunava prema važećem cenovniku kurirske službe. Proizvode je potrebno vratiti kompaniji najkasnije u roku od 14 dana od slanja dopisa i/ili obrazca o odustanku od kupovine.
Kupac nema pravo odustanka od kupovine, čiji su predmet proizvodi koji se rade po posebnoj narudžbini i tačnim zahtevima kupca, odnosno proizvodi koji su prilagođeni ličnim potrebama. Ovakvi proizvodi nisu primereni za vraćanje, jer su nestandardnih karakteristika i rađeni za određenog kupca.
Proizvodi se moraju vratiti neoštećeni i nepromenjenih karakteristika. Ukoliko je proizvod oštećen, pokvaren ili su se karakteristike promenile, reklamacija se ne može prihvatiti.
Kod odustanka od kupovine, gde je iskorišćen bilo koji promocijski kod, ta sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se kupcu. Na tekući račun kupca, vraća se isključivo uplaćen novac. Povrat novca se radi najkasnije 14 dana od prijema dopisa o odustajanju od kupovine. Zbog efikasnosti, evidencije i tačnosti vraćanja sredstava, povrat novca se radi isključivo na tekući račun kupca. Vraćanje plaćenog iznosa se ne može raditi gotovinski.
Po prijemu proizvoda utvrdiće se da li je proizvod ispravan I neoštećen. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adkvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike I funkcionalnost robe. Procenat oštečenja utvrđuje ovlašćeno lice u kompaniji Zero Energy , te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća potrošaču. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje cene I proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.
Za sve dodatne informacije obratite nam se na
Reklamacija
Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost Nove robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseci od kupovine robe.
Kompanija Zero Energy . je dužna da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Kompanija Zero Energy je odgovorna za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2. godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača.
Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi Kompanija Zero Energy .
Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane ovlašćenog servisa kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
Zero Energy garantuje za kvalitet svih proizvoda iz svog asortimana, kao i usklađenost istih sa navedenim specifikacijama na sajtu.
Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe
na servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Spisak
servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo
podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni
servis. Zero Energy će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o dostupnim
servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.
Kako bi ubrzali sam tok prijave i rešavanje reklamacije istu možete podneti na mail
Prilikom prijave reklamacije je potrebno da navedete način rešavanja reklamacije ( Popravka, Povraćaj novca ili Zamena za novi uređaj )
U prijavi je potrebno navesti , što detaljniji, opis kvara , kao i situacije i vreme rada u kojem ste primetili da dolazi do smetnji .
Takođe je poželjno navesti sve specifičnosti ukoliko kvar nije uobičajen.
Pokušajte da izbegnete kratke i nepotpune opise kvarova , kako bi serviseri mogli u najkraćem roku kvar otkloniti.
Bićete kontaktirani u roku 24-48h od trenutka prijema zahteva za reklamaciju.
Kao prodavac dužni smo da potrošaču bez odlaganja izdamo pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdimo prijem reklamacije, odnosno saopštimo broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Ukoliko je isporuka robe bila putem kurirske službe i primetite da je roba oštećena molimo vas da kontaktirate putem emaila
Neophodno je da prijavu odmah podnesete a najkasnije u roku 24 sata, od trenutka prijema pošiljke.
Zakonom o zaštiti potrošača je definisano da odgovor na vašu reklamaciju dobijete u roku od 7 dana od dana prijema uređaja na reklamaciju, a rok za rešavanje iste je 15 dana. Kod tehničke robe, rok za rešavanje reklamacije iznosi 30 dana.
Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.
Novi uređaji se po prijemu prosleđuju u ovlašćeni servis uz opis kvara koji ste nam dostavili prilikom podnošenja reklamacije.
Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda biće prihvaćene samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, i ako je ovlašćeni serviser potvrdio Vaše navode.
U slučaju neprihvatanja reklamacije obrazložićemo svoju odluku i informisati Vas o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem. Ukoliko prihvatamo Vašu reklamaciju, izjasnićemo se o Vašem zahtevu i dati konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije.
Ambalaža nije uslov da se odbije reklamacija kupcu ali je poželjna da se dostavi uz uređaj.
Fizički oštećeni uređaji i uređaji koji nisu korišćeni po specifikacijama proizvođača nemaju pravo na reklamaciju jer trgovac u tom slučaju nije odgovoran za nesaobraznost koja je nastala oštećenjem ili nestručnim rukovanjem i rizik prelazi na kupca. U navedenom slučaju možemo izvršiti dijagnostiku i procenu popravke uređaja, u ovom slučaju kupac snosi sve troškove prema servisu.
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo
dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko
rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za
vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna
je na adresi https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies
Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili
prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi
pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.
Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:
• u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje
sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih
usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
• za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
• na neposredne pregovore između potrošača i trgovca; • na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
• u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.
Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi
zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za
stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.”
Zaštita privatnosti korisnika
„U ime Zero Energy obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih
naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i
podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim
običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.
Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući
mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške
kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima
kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Zero Energy odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.“
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne
mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno
najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad
Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog
trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.“
Izjava o PDV-u
PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.
Povraćaj sredstava
„U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava
kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na
razlog vraćanja, Zero Energy doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo
preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev
prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice“.